Kokybiškų prekių grąžinimas

Turizmopasaulis.lt pirkėjas (toliau - Pirkėjas), kuris yra fizinis asmuo, pagal Latvijos Respublikos Ministrų kabineto reglamentą Nr. 207, turi teisę, nenurodydamas priežasčių, per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų atsisakyti Prekių, jei jos nebuvo naudotos, sugadintos arba jų išvaizda iš esmės nepasikeitė, t. y. buvo padaryti tik tokie Prekių ar jų pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini gautoms Prekėms patikrinti. Pirkėjas privalo atsakingai pasinaudoti šia teise ir grąžinti Prekes originalioje pakuotėje bei visas Prekių dalis. Prekių grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.

  1. Tam tikrais Pardavėjo nurodytais atvejais kokybiškas Prekes galima grąžinti ir per ilgesnį laikotarpį.
  2. Grąžinus Prekes, Pirkėjas atsako už bet kokį Prekių vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl operacijų, kurios nėra būtinos Prekių pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.
  3. Gavęs grąžintas Prekes ir įvertinęs jų kokybę, Pardavėjas per 14 (keturiolika) dienų nuo Prekių grąžinimo grąžina Pirkėjui Prekių kainą, išskyrus pristatymo išlaidas. Jei buvo pasirinktas kitoks nei Pardavėjo siūlomas grąžinimo būdas ir dėl to susidarė neproporcingai didelės ir didesnės išlaidos, Pardavėjas neprivalo padengti tokių grąžinimo išlaidų.
  4. Gaminys turi būti grąžinamas originalioje pakuotėje (su instrukcijomis ir garantijos kortele, jei šie dokumentai buvo pateikti kartu su gaminiu).
  5. Pirkėjas yra atsakingas už grąžinamų Prekių surinkimą. Jei Prekės yra nekomplektinės, Pardavėjas nepriima grąžinimų.
  6. Klientas negali pasinaudoti teise grąžinti internetinėje parduotuvėje įsigytas Prekes, jei:
    1. Prekės pagamintos pagal Pirkėjo specifikacijas arba Prekės yra aiškiai individualizuotos (pritaikytos Pirkėjo asmeniniams poreikiams);
    2. Produktas greitai gendantis arba jo galiojimo laikas netrukus baigsis;
    3. Pirkėjas atidarė Prekių pakuotę, kurios negalima grąžinti dėl sveikatos ir higienos priežasčių;
    4. Prekė dėl savo savybių po pristatymo negrįžtamai susimaišo su kitomis prekėmis;
    5. Pirkėjas atidarė garso ar vaizdo įrašą arba kompiuterio programinės įrangos paketą;
    6. laikraščių, periodinių leidinių ar žurnalų, išskyrus atvejus, kai jie tiekiami pagal prenumeratos sutartį.
  7. Teisė atsisakyti nuotolinės sutarties per 14 (keturiolika) dienų nenurodant priežasčių netaikoma juridiniams asmenims (verslininkams).

Produkto kokybė

  1. Produktų nuotraukos yra tik iliustracinės, originalūs produktai gali skirtis nuo pavaizduotų. Pateiktomis nuotraukomis negalima remtis kaip pretenzijų pagrindu. Prekė laikoma atitinkančia, jei ji atitinka internetinėje parduotuvėje pateiktą pavyzdį, modelį ar aprašymą.
  2. Jei Prekių kokybė netenkina, Pirkėjas gali susisiekti su [email protected].
  3. Garantinio aptarnavimo trukmė - nuo 7 iki 30 kalendorinių dienų. Išimtiniais atvejais, jei Prekės siunčiamos į garantinio aptarnavimo centrą kitoje ES šalyje, garantinio aptarnavimo procesas gali užtrukti nuo 14 iki 70 kalendorinių dienų, priklausomai nuo Prekių pobūdžio. Pabrėžiame, kad visais atvejais siekiame garantinio aptarnavimo procesą užbaigti per kuo trumpesnį laiką.
  4. Gamintojo garantiniai įsipareigojimai taikomi tik tuo atveju, jei nebuvo pažeistos Prekių naudojimo sąlygos. Prieš pradėdamas naudoti Prekes, Pirkėjas privalo atidžiai perskaityti Prekių naudojimo instrukcijas, jei tokių yra.
  5. Prekės, neatsiimtos iš garantinio aptarnavimo centro ir (arba) Pardavėjo ir grąžintos garantiniam aptarnavimui, saugomos 3 (tris) mėnesius. Šis laikotarpis pradedamas skaičiuoti nuo pirmojo pranešimo Pirkėjui Pirkėjo nurodytais kontaktiniais duomenimis (telefonu, el. pašto adresu ir kt.), kad iš garantinio aptarnavimo centro grąžintas Prekes galima atsiimti. Jei Pirkėjas negauna Prekių per nurodytą laiką, Pardavėjas turi teisę nebesaugoti Prekių ir jos gali būti realizuotos. Tokiu atveju Pardavėjas neatsako už bet kokius Pirkėjo nuostolius, patirtus dėl negautų Prekių sunaikinimo.
  6. Pardavėjo suteikiama garantija neapriboja Pirkėjo teisių, numatytų įstatymuose, įsigijus netinkamos kokybės prekes ar paslaugas. Ginčai dėl prekių kokybės, grąžinimo ir kitų pirkimo-pardavimo sąlygų sprendžiami Prekių pirkimo-pardavimo sąlygose nustatyta tvarka ir remiantis Latvijos Respublikos teisės aktais.
  7. Pirkėjo ir Pardavėjo ginčai sprendžiami abipusių derybų būdu. Jei Pardavėjas atsisako patenkinti Pirkėjo skundą arba Pirkėjas nesutinka su Pardavėjo pasiūlytais sprendimais ir mano, kad jo teisės ar interesai buvo pažeisti, Pirkėjas gali pateikti skundą Vartotojų ginčų nagrinėjimo komisijai, kuri vartotojų ginčus sprendžia ne teismo tvarka.

Netinkamos kokybės arba nevisiškai surinktos prekės

  1. Pirkėjas, norintis pateikti skundą dėl netinkamos kokybės arba nekomplektinių Prekių, gali tai padaryti el. paštu [email protected].
  2. Pateikdamas skundą Pirkėjas turi pateikti šią informaciją:
    1. gaminio užsakymo numeris;
    2. Defektas, defekto požymiai ar trūkstama Prekės dalis turi būti nurodyti ir (arba) įvardyti;
    3. Turite pateikti kitus įrodymus, pavyzdžiui, prekių nuotrauką, defekto nuotrauką (jei jis mechaninis ir gali būti nufotografuotas), prekių pakuotės nuotrauką ir pan.
  3. Pateikdamas skundą Pirkėjas turi nurodyti vieną iš skundo sprendimo būdų:
    1. Pardavėjas privalo per protingą terminą ištaisyti Prekių neatitiktį - defektus - neatlygintinai, jei defektus galima ištaisyti;
    2. atitinkamai sumažinti pirkimo kainą;
    3. pakeisti Prekes panašiomis tokios pat kokybės Prekėmis, išskyrus atvejus, kai defektai yra nedideli arba atsirado dėl Pirkėjo kaltės;
    4. nutraukti Sutartį ir grąžinti Pirkėjui už Prekes sumokėtą sumą, jei netinkamos kokybės Prekių pardavimas yra esminis užsakymo pažeidimas.
  4. Į skundą turi būti atsakyta per 14 (keturiolika) dienų. Grąžinimo atveju Pardavėjas grąžina Pirkėjui Prekių kainą ir pristatymo išlaidas. Jei grąžinama tik dalis Prekių, pristatymo mokesčiai grąžinami tik tuo atveju, jei likusioms to paties užsakymo Prekėms, jei jos būtų perkamos atskirai, būtų taikomas mažesnis tarifas nei tarifas, taikomas perkant Prekes kartu su grąžinamomis Prekėmis, ir tik tokia suma, kuri lygi minėtų tarifų skirtumui.

Pažeistas siuntinys

  1. Patikrinkite pristatymo į namus kokybę dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėsite, kad jis pažeistas:
    1. apie tai pranešti Prekes pristačiusiam kurjeriui;
    2. pristatymo pranešime pažymėkite, kad pakuotė pažeista, ir kartu su kurjeriu užpildykite pakuotės pažeidimo (patikrinimo) aktą;
    3. apžiūrėti pakuotėje esančias Prekes ir, jei jos yra pažeistos, užfiksuoti pažeidimus, pridedant nuotraukas. Nuotraukos bus reikalingos atliekant grąžinimo procedūrą.
  2. Jei pakuotė nepažeista, kurjerio akivaizdoje Prekių apžiūrėti nereikia. Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta buvo pristatyta tinkamai.

Susisiekite su

Visada noriai išklausome klientų atsiliepimus ir esame pasirengę atsakyti į visus iškilusius klausimus. Jei turite klausimų, pastabų ar skundų dėl šių Sąlygų, susisiekite su mumis adresu [email protected].